طراحی فروشگاه اینترنتی باید به نحوی انجام شود که کاربر پسند باشد. زمانی فروشگاه اینترنتی کاربر پسند خواهد بود که به راحتی بتواند از سایت و امکانات آن استفاده کند. پشتیبانی آنلاین در یک فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین امکاناتی است که متاسفانه برخی از فروشگاه های اینترنتی از آن بهره نمیبرند. ممکن است مشتری تمایل داشته باشد تا نسبت به یک کالا اطلاعات کاملتری را بدست آورد که از همین رو با امکان تماس آنلاین میتواند سوالات خود را از پشتیبان بپرسد. جستجو در طراحی فروشگاه اینترنتی حتما باید تعبیه شود. بخصوص جستجوی پیشرفته کمک بسیار زیادی به مشتری میکند تا بتواند محصول مناسب و باب میل خود را خرید نماید.
طراحی فروشگاه اینترنتی چه مزایایی داردشایان
بازدید : 183
/ زمان : 19:02: